REKLAMA
Znaleziono 58 wyników
[Polska] Restauratorzy polubili galerie handloweartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Restauratorzy polubili galerie handlowe
Jak wynika z danych JLL, do 2025 r. udział gastronomii w europejskich centrach handlowych urośnie na...
LivePerson otworzy centrum rozwoju oprogramowania w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
LivePerson otworzy centrum rozwoju oprogramowania w Polsce
LivePerson, globalny lider w kategorii rozwiązań zwiększających zaangażowanie klientów (Customer Engagement), planuje stworzenie nowego hubu technologicznego w Europie. Jego centralną częścią ma być centrum badawczo-rozwojowe w Polsce, które oficjalnie zostanie otwarte w pierwszej połowie bieżącego roku. LivePerson już ruszył z rekrutacją do swojego nowego centrum i chce zatrudnić w Polsce ok. 50 inżynierów oprogramowania w najbliższych miesiącach.
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Łódzka Manufaktura szykuje spektakularne otwarcia
Pierwszych 6 miesięcy 2022 roku okazało się dla branży retail ponownie dużym wyzwaniem. Choć głównym z nich nie była już pandemia, na horyzoncie szybko pojawiły się nowe przeciwności – wybuch wojny w Ukrainie i stale rosnąca inflacja. Manufaktura, mimo trudnych warunków, poradziła sobie z panującą sytuacją gospodarczą i pierwszą połowę bieżącego roku zamyka znaczącym wzrostem zarówno obrotów, jak i frekwencji.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
[Warszawa] Huczne otwarcie Bierhalle w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Huczne otwarcie Bierhalle w Galerii Północnej
Od 25 listopada mieszkańcy Białołęki i okolic mają nowe, wyjątkowe miejsce na spotkanie ze znaj...
Wrocław: Archicom przecenia mieszkania w aż ośmiu inwestycjachartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Archicom przecenia mieszkania w aż ośmiu inwestycjach
Dzięki styczniowym promocjom można zaoszczędzić nawet blisko 40 tys. zł. Archicom przygotował duże r...
Globalny dostawca rozwiązań e-commerce nowym najemcą biurowca Infinity we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
Globalny dostawca rozwiązań e-commerce nowym najemcą biurowca Infinity we Wrocławiu
Divante, firma z grupy Cloudflight, globalny dostawca rozwiązań eCommerce, został jednym z kluczowych najemców przestrzeni biurowych Infinity, wynajmując 1900 mkw. powierzchni na 6. piętrze biurowca. Avestus Real Estate, deweloper projektu powstającego przy placu Jana Pawła II we Wrocławiu, planuje przekazać najemcom powierzchnie komercyjne obiektu w II kw. 2023 r.
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Młociny w Warszawie z szesnastoma nowymi najemcami
Od początku roku należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny podpisała umowy z szesnastoma nowymi najemcami, rozbudowując swoją ofertę o marki takie jak m.in. Nike, Popeyes, Fielmann czy Lovisa, wzmacniając pozycję na rynku warszawskich obiektów handlowych. Nowi najemcy zajęli łączną przestrzeń o powierzchni ponad 3550 mkw.
Od big-boxów do miejskich hubów. Jak re-commerce i omnichannel wpływają na polskie powierzchnie magazynowe?artykuł
Pokaż artykuł
Od big-boxów do miejskich hubów. Jak re-commerce i omnichannel wpływają na polskie powierzchnie magazynowe?
Szybko rozwijający się rynek e-commerce, rosnące wymagania klientów i coraz większa popularność re-commerce generują popyt na magazyny, które gwarantują możliwość obsługi wysyłek i zwrotów. Rośnie zapotrzebowanie na obiekty, które pozwalają na rozszerzenie łańcucha dostaw o magazyny omnichannel oraz tworzenie hubów miejskich. Jak wynika z raportu "E-commerce pęka w szwach, a magazyny razem z nim" międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield, krajowa wartość rynku re-commerce szacowana jest na 5-6 mld złotych rocznie. Na razie niewielka jego część generowana jest w Internecie, aczkolwiek to elektroniczny kanał sprzedaży przyniesie w przyszłości największy wzrost.
Trend nearshoringu kieruje uwagę biznesu na Polskęartykuł
Pokaż artykuł
Trend nearshoringu kieruje uwagę biznesu na Polskę
Przez wiele lat europejski biznes przenosił produkcję do odległych lokalizacji, najczęściej koncentrując się na Azji i Pacyfiku. Ostatnie globalne zawirowania doprowadziły jednak do zakłócenia łańcuchów dostaw, ujawniając długość i złożoność procesów, dzięki którym pozyskujemy, transportujemy i konsumujemy różnego rodzaju produkty. Ponadto, coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój skłania firmy do przeanalizowania swoich strategii biznesowych. To naturalnie kieruje uwagę biznesu na nearshoring i… Polskę.
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.artykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Duży napływ turystów kształtuje sytuację ulic handlowych w Krakowie. Stabilny rozwój rynku centrów handlowych – nowe projekty w planach.
Handel na krakowskich ulicach koncentruje się w centralnym, historycznym kwartale miasta, a wśród na...
Dr. Schneider Automotive Polska z nowym wielkim, globalnym właścicielem rośnie w siłęartykuł
Pokaż artykuł
Dr. Schneider Automotive Polska z nowym wielkim, globalnym właścicielem rośnie w siłę
Dr. Schneider Automotive Polska od ponad dwóch dekad jest rozpoznawalnym pracodawcą w regionie. Dynamiczny rozwój firmy dzięki inwestycjom w rozbudowę i automatyzację parku maszynowego w głównej siedzibie w Radomierzu zaowocował współpracą z uznanymi na świecie markami samochodowymi, głównie z sektora premium. Jakość produktów przełożyła się na nowe projekty, zwiększenie ilości zleceń i konieczność pozyskania dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz personelu. Rozpoczęcie działalności w nowej lokalizacji w Jeleniej Górze na Zabobrzu (Panattoni Park), które miało miejsce na początku tego roku, potwierdza stabilną pozycję firmy Dr. Schneider jako pracodawcy.
Powerful Herbalist Sangoma Traditional healer Love spell caster baba wanjimba in S.Africa +27736844586firma
Pokaż firmę
Powerful Herbalist Sangoma Traditional healer Love spell caster baba wanjimba in S.Africa +27736844586
johannesburg, Albertino sisulu, Roodepoort
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendamiartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce: powrót do normalności, ale z nowymi trendami
Wzrost obrotów i liczby klientów pokazuje, że Polacy na stałe wrócili do centrów handlowych. Jednocześnie obserwujemy dalszy rozwój parków handlowych, centrów typu convenience oraz obiektów wielofunkcyjnych wpisujących się w koncepcję 15-minutowego miasta. Analizując trzeci kwartał, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland zwracają także uwagę na spadek wskaźnika pustostanów w centrach handlowych oraz wzrost rozwiązań w handlu wykorzystujących sztuczną inteligencję.
Województwo pomorskie kusi europejskie start-upyartykuł
Pokaż artykuł
Województwo pomorskie kusi europejskie start-upy
Agencja Rozwoju Pomorza zakończyła pilotażowy projekt, którego celem było przyciągnięcie do regionu innowacyjnych biznesów. Invest in Pomerania w 2022 roku zainicjował program ściągania na Pomorze start-upów gotowych do rozwijania swoich pomysłów w regionie. Oferta pomorskich inkubatorów przedsiębiorczości w połączeniu z grantem środowiskowym Invest in Pomerania sprawiły, że aż 10 start-upów podjęło decyzję o rozwijaniu swoich koncepcji na Pomorzu.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek artykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy: W Polsce w tym roku zadebiutowało 25 nowych marek
Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, marki modowe wynajmują najwięcej powierzchni sklepowej w porównaniu z sieciami handlowymi z innych branż – w pierwszej połowie 2023 roku podpisały umowy najmu, które odpowiadały za ponad 40% całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie.
REKLAMA